14 Temmuz 2011 Perşembe

Wladimir Klitschko'nun Muhtemel 5 Rakibi



Ağırsiklet boksunun şuanki en önemli ismi olan Ukrayna'lı Wladimir Klitschko'nun sıradaki rakibi konusunda isimler netleşmeye başladı.


2011 yılı bitmeden bir karşılaşmaya daha çıkmak istediğini belirten Ukrayna'lı boksörün gündemindeki isimler Rus boksörler Alexander Povetkin ve Denis Boytsov , Amerika'lı Chris Arreola ve Tyson Fury - Derek Chisora maçının galibi olarak medyaya yansıdı.


27 Ağustos tarihinde Özbek boksör Ruslan Chagaev'le dövüşecek olması nedeniyle en uzak ihtimal olarak eski olimpiyat şampiyonu boksör Alexander Povetkin ismi bulunuyor.
http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=318081&cat=boxer

2011 yılında henüz ringe çıkmayan 24 yaşındaki Rus boksör Denis Boytsov'un ekibi de bu karşılaşmaya sıcak bakmadığı için uzak bir ihtimal olarak görülüyor.
http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=267630&cat=boxer

23 Temmuz gecesi Ada boksunun yeni yıldızları olarak lanse edilen Tyson Fury ile Derek Chisora karşılaşmasının galibinin de Wladimir Klitschko'nun sıradaki rakibi olma ihtimali oldukça yüksek.
Bilindiği gibi Derek Chisora'nın daha önce de Wladimir Klitschko ile dövüşmesi gündeme gelmiş fakat Wladimir Klitschko'nun mide kaslarından yaşadığı sakatlık nedeniyle karşılaşma iptal edilmişti.
http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=381739&cat=boxer
http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=479205&cat=boxer

Daha önce Wladimir Klitschko'nun abisi Vitali Klitschko'ya mağlup olan ve geçtiğimiz ay Nijerya'lı boksör Friday Ahunanya'yı puanla mağlup etmesine karşın izleyicileri memnun etmeyi başaramayan Amerika'lı Chris Arreola ismi ise Wladimir Klitschko'nun sıradaki rakibi olmak için en yakın isim.
http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=212248&cat=boxer

10 yorum:

  1. yazı ztn kendi yorumlarımdan oluşuyor da burda biraz ayrıntıya girmek istedim

    öncelikle povetkinin wladla ringe çıkmak istediğini düşünmüyorum o nedenle bana göre en uzak ihtimal

    denis boytsov için klaus peter kohl henüz erken olduğunu düşünüyor ve maddi olarak çok fazla bir getirisi olmayacağı için bu isme de istimal vermiyorum

    chisora fury maçı adanın çok önem verdiği bir maç.geleceğin şampiyonları olarak lanse ettikleri 2 boksörden birisi büyük ihtimalle mağlup olacak.Hakemler fury nin yanında olacak olsa da ben chisora ya güveniyorum ve açıkçası wlad la chisora nın dövüşmesini istiyorum.sokak kavgacısı gibi bam güm dövüşen bir isim acaba ters bir kaç yumruk denk getirebilir mi wlad a diye bir soru var aklımda ama umudumuz şaban hesabı oluyor malesef.potansiyel olarak wladla boy ölçüşebilecek bir isim değil.
    fury ise kendini çok geliştirdi.artık kendi yüzüne apakat atmıyor:) Şaka bir yana Fury de küçümsenecek isim değil yeteneksiz bir kereste olsa da ilerleyen yıllarda iyi bir marangozun eline düşerse üst düzey bir boksör olabilir.

    Arreola isminin en yüksek ihtimal olmasının sebebi Amerikada ciddi bir takipçi kitlesinin olması ve son derece gözükara bir boksör olması.Biraz hızını artırabilirse bu piyasanın en tehlikeli isimlerinden olur fakat son maçında rakibine sadece 1 raund vermesine karşın yetersizdi.

    YanıtlaSil
  2. beşi birden gelsede farketmez wlada:D

    YanıtlaSil
  3. bu saatten sonra wladı yenebilecek boksör olduğunu zannetmiyorum en azından bu saydıklarınız arasında...

    YanıtlaSil
  4. Umarım Fury ile karşılaşır.Boy avantajı olmadan neler yapabileceğini hep birlikte görmüş oluruz.

    YanıtlaSil
  5. açıkçası ben chisorayla karşılaşmasını isterim.chisora teknik taktik pek tanımayan bam güm dövüşen bir boksör.Sanders ta bam gümle kazanmışı aradan uzun yıllar geçti bir çok şey değişti ama umudumuz şaban işte naparsın.

    bu arada ben de 20.21 de gelen yoruma katılıyorum malesef

    YanıtlaSil
  6. beş boksörün arasında en şanslısı povetkin bana göre

    YanıtlaSil
  7. bu 5 boksör arasında turnuva yapsalar povetkin kazanır derim ben de ama stil olarak tam Wlad ın dişine göre o nedenle Povetkin in çıkmasını istemem zaten öyle bir niyeti olduğunu da zannetmiyorum.Fazla mı art niyetliyim bilmiyorum da ben Povetkinin sakatlıklarına inanmıyorum bana göre kaçtı Wladdan

    YanıtlaSil
  8. fury chisorayi yenerek sanal ortamlarda cok on plana cikti wlad icin ama son gelismelere gore maddi konularda anlasilirsaa siradaki rakip arreola diyebiliriz artik

    YanıtlaSil
  9. dogrudur burbur zaten fury de klitschko lar için hazır olmadıgını belirtti chisorayı yenip hayeyle karsılasacagını onu da yenerse klitsckoların karsısına cıkacagını söyledi

    YanıtlaSil
  10. Ben bir Vitali Klitschko fanatiği olarak abisiyle dövüşmesini isterdim ama bunun gerçekleşmeyeceğini açıkladılar.Bence yeni isimlere şans verme zamanı geldi umarım Arreola ile maçı ilan edilmez.

    YanıtlaSil