16 Temmuz 2011 Cumartesi

Türk Boksörler Kazandı





Almanya'nın Göppingen kentindeki EWS Arena Salonu bu akşam Arena Boks kulübünün organizasyonunda ringe çıkan Türk boksörler başarılı performanslar sergiledi.



Bayanlar kategorisinde geçici IBF Dünya Şampiyonluğu kemeri için ringe çıkan Asiye Özlem Şahin Romanya'lı Corina Carlescu'yu 10 raund sonunda puanla mağlup etmeyi başardı.


WBC Akdeniz Şampiyonluk kemeri için ringe çıkan boksörümüz Erkan Teper Hırvat rakibi Jakov Gospic'i 9.raundda nakavtla mağlup etti.


Letonya'lı boksör Raman Dzekhkanau ile karşılaşan Selçuk Aydın ise karşılaşmanın 5. raundunda rakibini mağlup etmeyi başardı.


Gecenin en önemli karşılaşmasında ise Fırat Arslan yaklaşık 8 yıl önce puanla mağlup olduğu Çek rakibi Lubos Suda'yı üstün bir performans sergileyerek 5. raundda teknik nakavtla mağlup ederek boştaki IBF Ulusulararası ve PABA kemerlerini beline takmayı başardı.

4 yorum:

  1. fırat beni şaşırttı puanla almasını bekliyordum ben diğer boksörler tahmin ettiğim gibi sonuçlandı.Erkan ın rakip dayanıklıymış baya

    YanıtlaSil
  2. aynı şekilde bende yanıldım burbur ama rakipte yanlıs bi taktikle dövüştü mac boyunca yapması gerekeni 5. roundun ilk 30 saniyesinde yaptı diğer türlü fırat gibi dövüştü ve dayanıklı olan ayakta kaldı, fırat dayanıklı inatcı fakat iyi bir tekniğe ve yumruk gücüne sahip değil böyle olunca bir yere kadar gidebiliyorsun bakalım bu sefer sampiyonluga gidebilecek mi?

    YanıtlaSil
  3. bu arada macları nerden izleyebilirim bir tek fıratın macını youtube den izleyebildim

    YanıtlaSil
  4. fırat aslında ert boksördür de yaş ilerledikçe güçten de düşüyor tabi birde yavaş olmasıyla kombinelere girememesinden dolayı yumruğunun sertliği çoğu zaman işe yaramıyor.

    maçları bilmiyorum youtube a düşmeden izleyemezsin sanırım da arada bakarım maç indirdiğim sitelere şuan hiçbirinde yok malesef

    YanıtlaSil