14 Ağustos 2011 Pazar

Mayweather Sr. "De La Hoya'nın Ringlere Döneceğine İnanıyorum..."



2008 yılının aralık ayında aldığı ağır Pacman yenilgisinin ardından emekliliğini açıklayan ve sürekli ringlere geri döneceği yönünde haberler çıksa da bir türlü gerçekleşmeyen Oscar De La Hoya'nın eski antrenörü Floyd Mayweather Sr. De La Hoya'nın mutlaka ringlere döneceğine inandığını söyledi.



De La Hoya'nın çok büyük bir savaşçı olduğunu söyleyen Mayweather Sr. De La Hoya geri döneceği yolundaki haberleri yalanlasa da "De La Hoya'nın er geç ringlere geri döneceğine inanıyorum , en az bir maça daha çıkacağını düşünüyorum" dedi.

13 yorum:

  1. sanmıyorum gelsede bu saatten sonra pek fazla varlık gösteremez yazık olur hem ona hemde sevenlerine....

    YanıtlaSil
  2. ben daha önce de söylemiştim de la hoya er geç gösteri maçlarına çıkar diye ama umarım hezimet olmaz ismi olup cismi olmayan rakipler seçmesi kendisi açısından daha hayırlı olur bence

    YanıtlaSil
  3. piyasa adamı olduktan sonra,bireysel şekilde büyümeye başlayıp kurumsallığa kadar gidip dünyanın en çok kazanan sporcularından biri olduktan sonra eski hırsıyla ringlere dönmesi imkansız

    YanıtlaSil
  4. hocam çok boş şampiyonlar var de la hoya nın dövüşebileceği sikletlerde istedikten sonra şampiyon bile olabilir de ppv geliri yüksek maçlara çıkar dönerse

    YanıtlaSil
  5. Böyle efsane boksörler herzaman heyecan getirir.Dönmesini dört gözle bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. ben de çok isterim de la hoyanın dönmesini adı yeter

    YanıtlaSil
  7. adı yeterde adını kirletecek şekilde dönecekse hiç dönmesin

    YanıtlaSil
  8. Floydla rövanş yapsa yeryerinden oynar ama bu sefer Floyd ezer Oscarı

    YanıtlaSil
  9. Floyd Oscara ilk maçta psikolojik faktörlerden dolayı mağlup oldu bence ama şuan direkt dönüşü Floydla yapsa sonuç her türlü hüsran olur diye düşünüyorum
    Boksta önemli olan göz boyamak ve para kazanmaktır.Zaten olağanüstü şeyler fazlasıyla yaptı.Basit rakiplere karşı yarıorta siklette hatta belki orta siklette çok şey yapabilir ama welter ve altı siklette ringe çıkması intihar olur.Pacman maçında yaptı ztn bu hatayı tekrar yapmamalı vücudu kaldırmıyor artık.
    Mesela benim hayalimdeki De La hoya yarı ortadaki Dzindruk u çok rahat mağlup eder,Hatta dünyanın en önemli 3. boksörü konumunda bulunan Sergio Gabriel Martinez de tam De La Hoya nın stiline uygun bir rakip gibi görüyorum.
    Umarım dönüş yaparsa stiline uygun bir rakiple bünyesinin kaldırabileceği sikletlerde dövüşür.83 kilodan diyete girip 65 kilolara düşersen Pacman gibi rakipler seninle kedinin fareyle oynadığı gibi oynar.Çok büyük bir marka Oscar De La Hoya ve bu spordan şimdiye kadar en çok para kazanmış isim.Artık 3 ün 5 in hesabını yapmamalı bence

    YanıtlaSil
  10. De La hoya hala çok boksöre kök söktürür ama SGMartinezi yenebileceğini zannetmiyorum

    YanıtlaSil
  11. bence yener Martineze De LA Hoya gibi adamlar ters gelir De La Hoyayaya da Paul Williams gibiler ama De La Hoyanın şu anda neler yapabileceğini kimse bilemez bnmkisi sadece tahmin

    YanıtlaSil
  12. bi aksilik olmazsa yarin gece de la hoya biyografisi yayinlicam arkadaslar bugün yaziyodum artik pilim bitti yarin tamamlarim 10 numara adama sisirme yazmak istemedim

    YanıtlaSil
  13. De La Hoya dönmücem dedi geçen gün ama ben hala er geç döneceğine inanıyorum

    YanıtlaSil