17 Ağustos 2011 Çarşamba

Fury'nin sıradaki Rakibi Kim Olacak?





Derek  Chisora galibiyetiyle büyük sükse yapan ada boksunun gelecek vaad eden ağır sikletlerinin başındaki isim olan Tyson Fury 17 Eylül'de yeniden ringe çıkmayı planlıyor.



Tyson Fury , genç yaşına rağmen adı Wladimir Klitschko'nun muhtemel rakipleri arasında anılsa da önce David haye'le dövüşmek istediğini belirtmesine rağmen 17 Eylül tarihinde Küba'lı boksör Mike Perez ya da amatör kariyerinde mağlup olduğu David Price'la ringe çıkacak.


İki boksörün ekibine de teklif götüren Tyson Fury'nin , David Price'ın John McDermott'la karşılaşması planlandığı ve Mike Perez'le ringe çıkması durumunda daha yüksek gelir elde edecek olması nedeniyle Mike Perez'le ringe çıkması bekleniyor.

6 yorum:

  1. inşallah price la dövüşür iki uzunun maçı daha dikkat çekici olur bence favori olarak çıksa da price furyi kesin zorlar ve furyi yenme ihtimali yzde 51 bana göre

    YanıtlaSil
  2. bişey söylemem lazım bu adam bana hiç güven vermiyor....

    YanıtlaSil
  3. ben ilerleyen yillarda cok sey bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. azn once maillerime bakiyodum ayin 17sinde ringe cikacagi kesinlesmis mike perez ismi daha yakin olsa da kesin bir durum yok suan perez ve pricetan baskasiyla da dovusebilir

    YanıtlaSil
  5. inşallah beklediğin gibi çıkarda yeni bir heyecan katar ağır sıklete....

    YanıtlaSil
  6. kariyeri nasil gelisirse gelissin fury de sikici maclarin adami olur

    YanıtlaSil