29 Ağustos 2011 Pazartesi

Eddie Chambers - Tony Thompson 28 Ekim





IBF Ağırsiklet sıralamasının ilk 2 sırasındaki isimler Eddie Chambers ve Tony Thompson , Wladimir Klitschko ile karşı karşıya gelebilmek için 28 Ekim tarihinde Amerika'nın New Jersey eyaletinde ringe çıkacaklar.



Daha önce Wladimir Klitschko'ya mağlup olan iki boksörden Eddie Chambers'ın profesyonel kariyerinde ki 38 karşılaşmada 18'i nakavtla olmak üzere 36 galibiyet ve 2 mağlubiyeti , Tony Thompson'ın ise 38 profesyonel karşılaşmada 24'ü nakavtla olmak üzere 36 galibiyet ve 2 mağlubiyeti bulunuyor.

5 yorum:

  1. işin yetenek ve kondüsyon kısmında chambers ezer güç kısmındaysa thompson.bence seyir zevki günümüz ağırsiklet ortalamasının üstünde olur ve chambers puanla kazanır ama Thompson ın şansı Wlad a karşı daha fazla olur.Chambers Wlad karşısında resmen ezilmişti psikolojik olarak maçın ağırlığını kaldıramamıştı.Güzel maç olacak kaybedenin kariyeri baya ağır yara alacak.

    YanıtlaSil
  2. Maçı eddie alır da Wladın karşısına çıkarsa bu kez o maçı izlemeye Almanlar bile gitmez..

    YanıtlaSil
  3. Ben Thompsonun nakavt edeceğini düşünüyorum ve Vladimire karşıda Chamberstan daha avantajlı görüyorum..En azından boyu uzun

    YanıtlaSil
  4. zannetmiyorum thompsonın chambersı nakavt edeceini chambers formsuz da olsa thompsona karşı daha avantajlı bana göre ama gerçekten dediğin gibi wlada karşı thompson daha avantajlı olur

    YanıtlaSil
  5. thompson nakavt edemez ama yenebilir chambers ı ve wladın karşısına onun çıkması en azından bizler için daha iyi olur daha az sıkılırız....

    YanıtlaSil